D e roande å läsa andras bloggar.

Hittade denna blogg när ja googlade....
Klockrenaste tjejen :)






PERSONDEFFINERAD VIA MOBILEN

Är såååå vansinnigt trött på att ALLA har samma ringsignal som jag. Så idag tänkte jag kolla vilka allternativ jag hade.

En efter en spelade jag upp låtarna.... Då slog det mig att oavsett vilken låt jag väljer så kommer människor att dömma mig utifrån den. Då är frågan om man ska ge ett samlat och seriöst intryck eller om man ska spexa till det lite och dra folks tankar mot massmördare.

Alternativen:

Alanis Morisette - Ironic...  Jo, vill man ha bitter-stämpeln så är denna det enda rätta!

Beyoncé - If I were a boy.... Vill jag att folk ska tro att jag har usel musiksmak?

Mozart - Dödssymfonin....  Där lutar det nog åt att folk tror jag är manodepressiv...

Celin Dion - poure que tu mai encore...  Där ser jag ett stort jä-la problem i om någon undrar vad låten heter... Då måste jag ge dem fingret och säga skit i det du... För inte vill man erkänna att man inte kan uttala det...

Ulf Nejdemar - Häng med på party.... Har inte den en sådan där ljuvlig "white trash"-stämpel?

Nä... valet blev...Christine Baranski från Mamma Mia -Does your mother know.... Hahaha... undrar vad folk tror där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0