Dröm man inte vill vakna ur.


Ni vet den där känslan man kan känna när man vaknar upp från en dröm och man önskar att man fick somna om igen för att fortsätta drömma för det är en bra dröm...
En sån känsla upplevde jag imorse.

För snart ett år sen den 16/1 träffade jag en UNDERBAR kille, allt var perfekt.
Vi fann varann direkt.

Han var sjukskriven för tillfället så vi bodde i princip ihop borsett från när han åkte hem och hämtade kläder och sånt och kom sedan direkt tillbaka.
Det var en märklig, men en skön känsla att verkligen KOMMA HEM från jobbet varje dag och någon fanns där.
Någon som pussade och kramade mej när jag kom hem.
Någon jag tyckte om och han tyckte om mej.
Vi pratade om att det skulle bli jobbigt när han började jobba igen eftersom han bodde utanför Sthlm.
Men vi överens om att helgerna skulle vi ägna oss åt varann, trots att jag jobbade varannan helg.

Månaderna gick och vi gled in i april, jag började fråga honom om det inte var dags att sätta en stämpel på vårat förhållande..
Att bli flickvän och pojkvän.
Han tyckte att vi inte skulle ha för bråttom.


2 veckor senare var han borta.
Han bara försvann, slutade höra av sig.
Han fick mej att må fruktansvärt dålig.
Sättet han behandlade mej på var det sämsta sättet man kan dumpa någon på.
Men än idag kan jag sakna honom.


Därför var jag både arg och ledsen när jag vaknade imorse.
Men samtidigt ville jag somna om.
Jag hade drömt om honom!
Att allt löste sig och det vart som det var innan.

Och vi blev ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0