Kändiskåt...


Jag såg en kändis idag.
Eller kändis och kändis.
Möjligtvis B-kändis. 

Men det började med att jag såg baksidan av en kille på stationen och det
jag reagerade på var att han inte hade matchat sina kläder.
 En jättegrön kavaj å oxblodsfärgade byxor.
Hamnade bakom honom i rulltrappan.
När vi var nere så vänder han sig om och då såg jag ju vem det var.
















Det var den här killen!


Johannes Aasa från Paradise Hotel.


Googlade lite snabbt, det visade sig att han läser till ekonom i Uppsala.
Och jag följde PH slaviskt.

LITE SMÅTT KÄNDISKÅT ÄR MAN!




Hittade just hans blogg.
Det här är kläderna jag pratade om.
Sen till det hade han oxblodsfärgade byxor?!?!?
Vad hände där liksom?

Tur att man tycker att karln är ser bra ut.

Johannes Aasa

Ålder:
21 år
Bor: Uppsala/Stockholm
Är: Ödmjuk världskändis med storhetsvansinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0